Mystirio problima font size

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jul 14 15:58:20 EEST 2004

Γεια σε όλους. Βοηθήστε με λίγο, αλλιώς μπορεί να κάνω κανένα φόνο.
Τρέχω Debian testing.

1) Τρέχω KDE. Με το που κάνω login τα fonts στο konsole είναι ακριβώς
   αυτά που θέλω, και το xdpyinfo δείχνει ότι η οθόνη μου είναι στα 75
   DPI (αυτό είναι ψέμα, στην πραγματικότητα είναι στα 93 DPI, αλλά του
   έχω πει στο .XF86Config ψεύτικες διαστάσεις οθόνης· αν δεν πω αυτό το
   ψέμα, έχω παρόμοια συμπεριφορά με αυτήν που περιγράφω παρακάτω, αν
   και όχι ακριβώς ίδια).

2) Ανοίγοντας το firefox, τα fonts είναι πολύ μικρά. Και τα fonts του
   μενού, και τα fonts των σελίδων. Τα fonts του μενού έχουν ένα μικρό
   μέγεθος ανεξάρτητο από το τι έχω ορίσει στο gnome-control-center, και
   τα fonts των σελίδων είναι 2-3 points μικρότερα από αυτά που έχω
   ορίσει στο Tools, Options του firefox.

3) Ανοίγω το gnome-control-center. Τα fonts στο UI του
   gnome-control-center είναι σχετικά μικρά (αν και όχι ολόιδια με αυτά
   του μενού του firefox).

4) Στο gnome-control-center, κάνω double-click στο Fonts. Μετά το
   double-click, και πριν ακόμα εμφανιστεί το σχετικό παράθυρο
   ρυθμίσεων (και ένα προφανώς άσχετο warning σχετικό με screen saver),
   τα fonts στο UI του gnome-control-center μεγαλώνουν στο κανονικό
   μέγεθος (εκείνο που είχα ρυθμίσει στο gnome-control-center την
   προηγούμενη φορά).

5) Χωρίς να κάνω τίποτε άλλο, [κλείνω και] ανοίγω το firefox. Τα fonts
   του είναι τώρα αυτά που θέλω.

6) Ανοίγω καινούργιο konsole. Τα fonts του είναι πολύ μεγάλα! Το
   xdpyinfo εξακολουθεί να λέει ότι έχουμε 75 dpi.

7) logout, goto (1).