diaforetikoi pirines - diaforetika runlevels

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Wed Jul 14 16:09:26 EEST 2004

Dimitris wrote:

> Τέλος (και σημαντικότερο) το boot ΔΕΝ έχει σχέση με μπότες  και υποδήματα!!!

Χμμμ, λάθος!

> Προέρχεται από το bootstrap (by one's bootstraps, δείτε και το jargon file
> για την καταγωγή του όρου, όπως και το διήγημα του Heinlein "by his
> bootstraps" -- το καλύτερό του), που σημαίνει ελληνιστί "από τα μαλλιά του"
> (ενν. ο πνιγμενος), άρα bootάρω = μαλλιοτραβώ.

bootstrap = το μικρό "κρεμαστηράκι" που έχουν πολλές μπότες στο πίσω
μέρος του χείλους τους, ώστε να διευκολύνεταιτο φόρεμά τους στο πόδι.
Η έκφραση στο (πράγματι εκπληκτικό) διήγημα του Heinlein σημαίνει ακριβώς
το να καταφέρει να ανυψωθεί κάποιος με το να τραβήξει τις μπότες του από αυτά
τα κρεμαστηράκια. Προϋπήρχε του διηγήματος και ουσιαστικά σημαίνει
το να κάνει κάποιος κάτι χωρίς εξωτερική βοήθεια.

  Δεν ξέρω τί λέει για το συγκεκριμένο το jargon file (εγώ το Story of Mel
θυμάμαι), αλλά αν κοιτάξεις κάποιο λεξικό δε θα αναφέρει μαλλιά, αλλά μπότες.

Δες και στο http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary

  Αλλιώς οι Άγγλοι δε θα λέγανε (π.χ.) hairdresser, αλλά bootstrapdresser.

> Dimitris

> Dimitris Lenis
> mail: my_last_at_inp_dot_demokritos_dot_gr

Alexander Yohalas, Computer Engineer
INTRACOM S.A., Access, Transmission & Terminals SBU / Term. Sys. Dept.
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica GREECE       | email: agio at intracom.gr
Phone: (+30 210)6674335 Fax: (+30 210)6671446 |        agio at intranet.gr