(no subject)

Georgios O. Papadopoulos gopapado at phys.uoa.gr
Mon Jul 5 21:53:30 EEST 2004

Αγαπητοί κύριοι,

Αν και δεν είμαι "μέλος" της κοινότητας των χρηστών του συστήματος LINUX, θα ήθελα να εκφράσω
τα συγχαρητήριά μου για την αρτιότητα της σελίδας σας. Μάλιστα, αυτός είναι και ο λόγος που
παίρνω το θάρρος να εκφράσω και μια απορία, σχετικώς με τη χρήση των ελληνικών σε σύστημα LaTeX.

Το τελευταίο διάστημα, χρησιμοποιώ το σύστημα MikTeX ver. 2.3 για Windows. Κατά τη χρήση του
πακέτου Babel για τη συγγραφή ελληνικού κειμένου, παρατήρησα ότι δεν υπάρχει hyphenation.
Στη σελίδα σας, βρήκα κάποιες οδηγίες και ένα αρχείο: το TeXgreek.tar.
Σε αυτό, περιέχονται οδηγίες και αρχεία που πρέπει να αντικαταστήσουν κάποια άλλα αρχεία στο
βασικό σύστημα του LaTeX (εν προκειμένω, του MikTeX). Όμως, ό,τι περιέχεται στο TeXgreek.tar
είναι παλαιότερο (ως έκδοση) από τα ήδη υπάρχοντα αρχεία του MikTeX.
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω, μήπως υπάρχει πρόβλημα στη μετέπειτα λειτουργία του συστήματος,
σε περίπτωση που χρησιμοποιήσω το TeXgreek.tar.
Αν ναι, μπορώ να κάνω κάτι μόνο με τα υπάρχοντα αρχεία του MikTeX;
Μήπως χρειάζεται ένα "καινούργιο" TeXgreek.tar;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Μετά τιμής,
Γεώργιος Ο. Παπαδόπουλος
M.Sc., Ph.D. Student, Georgios O. Papadopoulos
University of Athens
Physics Department
Nuclear & Particle Physics Section
Panepistimiopolis 157-71, Ilissia