Fwd: Hylafax ή άλλο αντίστοιχο πρόγραμμα.

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Mon Jul 5 01:37:25 EEST 2004

Subject: Hylafax ή άλλο αντίστοιχο πρόγραμμα.
Date: Sunday 04 July 2004 21:06
From: "Themistocles Lykiardopoulos" <info at merus.gr>
To: <magaz at hellug.gr>

Καλησπέρα,

Βρήκα τα στοιχεία σας, καθώς έψαχνα στο Google με το λήμμα "Hylafax".

Λέγομαι Θεμιστοκλής Λυκιαρδόπουλος, έχω μια εμπορική εταιρεία τεχνικών
προϊόντων και αναζητώ εδώ και καιρό ένα πρόγραμμα ικανό να στέλνει
μαζικά φαξ (circulars) και να αποθηκεύει τα αποτελέσματα της κάθε
αποστολής μέσα στο data base του phonebook, όχι μόνο στο Send Log, όπως
κάνουν άλλα προγράμματα, π.χ. το Winfax.

Μου είπαν ότι το Hylafax το κάνει αυτό. Είχε έρθει κάποια στιγμή κάποιος
τεχνικός και μου το παρουσίασε και είδα ότι κάνει και πολλά άλλα που δεν
κάνει το Winfax και που τα χρειάζομαι απαραίτητα. Δυστυχώς αυτός ο
τεχνικός δεν προλαβαίνει να μου φτιάξει αυτό που του ζήτησα και τώρα
ψάχνω για άλλον τεχνικό software Linux που να έχει γνώση του Hylafax.
Μήπως μπορείτε να μου συστήσετε κάποιον που να μπορεί να αναλάβει
υπεύθυνα ένα τέτοιο project; Με ενδιαφέρει άμεσα, γιατί το Winfax είναι
πολύ κουραστικό, δεν είναι κατάλληλο για μαζική αποστολή φαξ, και το
χρειάζομαι άμεσα, γιατί οι πωλήσεις μας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από
τη μαζική ενημέρωση των υποψηφίων πελατών μας.

Με εκτίμηση,

Θέμος Λυκιαρδόπουλος

ΥΓ.: Αν γνωρίζετε και άλλο πρόγραμμα αποστολής και λήψης φαξ και emails
και διαχείρισης βάσης δεδομένων τόσο ευέλικτο όσο το Hilafax, σας
παρακαλώ ενημερώστε με.

  _____

<< ella for Spam Control >> has removed 140 Spam messages and set aside
1418 Newsletters for me
You can use it too - and it's FREE!  www.ellaforspam.com

 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.
 University of Patras, Greece