Einai ontos etsi/??

Iakwbos Triantafillou ewsforos at styx.irc.gr
Sun Jul 4 11:52:46 EEST 2004

> OMORFO!!!!
> vrika ki edw specs:
>
> http://www.engine-power.com/porsche/carrera_gt.html
>
> alla tha mou epitrepsis.. na sou doso 2 links:
> http://www.engine-power.com/ferrari/enzo.html
> http://www.engine-power.com/lamborghini/murcielago.html
> http://www.engine-power.com/pagani/zonda_c12_s_roadster.html
>
> Enw jexwristi thesi katexei h bugatti veyron 16.4,
> http://www.bugatti-motors.com/bugatti/index.html me duble v16 kinitira
> kai 1001 aloga, polu kala zigismena :) . Nomizw pws einai to mono pou
> (GOUX GOUX) ajizei ta leuta tou.

H diafora ths porsche me ta alla yperaytokinhta einai aplh. H men
porsche einai ftiagmenh gia na thn odhgeis kai na thn xairesai kai me
apisteyth poiothta. Ta men italika einai gia th gyala. Poses ferrari
20etias as poume exeis dei esy sto dromo? Kai kainourgies akoma osoi tis
exoun kleismenes se gkaraz einai. Proswpika den exw den porsche se
gyala, akoma kai 60etias tis blepw kai tis odhgounkai xairontai. Ayth
einai h diafora. Se syggritika h Carrera GT einai isaksia an oxi
kalyterh ths Enzo se epidoseis. Hint: Diabase ola ta info pou dinei sto
site pou sou edwsa na deis ti texnologia exei apanw. H porsche einai apo
tis etairies pou kanoun to kalytero research kai exoun thn kalyterh
texnognwsia. Px h Ferrari me thn Enzo dokimase na balei keramika frena
pragma pou h porsche kanei dokimasmena kai me epityxia edw kai 5-6
xronia. Sto telos anakalesane ola ta poulhmena gia na balloun pisw
metalikous logw problhmatwn.

Oso gia th Buggati kane mas th xarh. >1.6myria eyro kanei ayto to prama.
a) den einai paragwghs amaksi, b) den exei nohma yparkshs (pou tha pas
me >400?). Proswpika pisteyw oti einai apla gia entypwsiasmo kai tpt
allo. Ase pou den bgainei me kotsadoro kai pou tha baleis to dyilisthrio
pou thes gia na mh meneis apo benzinh kathe tetarto?

:-)

Filika,

Gnwstos Porschokablos^W^WEws

PS: Tespa as mhn paei makria h balitsa giati tha prepei na psaksoume na
broume ti embedded exei panw pou trexei linux gia na mh mas paroun me
tis petres