ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ORACLE CLIENT 8.0.5 ΣΤΟ SUSE 9.0

Stelios Asmargianakis linux at climbincrete.com
Fri Jan 30 16:55:56 EET 2004

Κάτσε γιατί έχω ρίξει πολλά ξενίχτια τελευταία και δεν πολυδιαβάζω καλά....Τον client θέλεις μόνο έτσι; Όχι την database;Αν ναι τότε παίζει μια χαρά σε όλες τις διανομές που σου ανέφερα χωρίς να κάνεις τίποτα.Αν θέλεις την βάση τότε ισχύουν τα προηγούμενα.

On Friday 30 January 2004 9:22 am, Stelios Asmargianakis wrote:> Επίσημα δεν υποστηρίζεται και θα σε ταλαιπωρήσει απίστευτα να την> εγκαταστήσεις αν θέλεις όπως και δήποτε στη συγκεκριμένη διανομή.Κατέβασε> το United Linux και η εγκατάσταση θα γίνει χωρίς κανένα πρόβλημα.Θα> χρειαστεί να κατεβάσεις και ένα αρχειάκι απο τη σελίδα της SuSE ονόματι> orarun.rpm το οποίο και θέτει ένα κάρο μεταβλητές που χρειάζεται η Oracle.> Γενικά εγω έχω καταφέρει να την εγκαταστήσω σε:SuSE 8.1 , 9.0 , RedHat 7.1> , 9 , United Linux Μόνο το τελευταίο υποστηρίζεται επίσημα. Την καλημέρα> μου> On Friday 30 January 2004 9:14 am, ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ wrote:> Θα ήθελα αν> ξέρει και μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για την> εγκατάσταση> Oracle 8.0.5 στο Suse 9.0(αν υποστηρίζει το Suse 9.0 αυτήν την> έκδοση,> configuration, και αν υπάρχει κάποιο free download της παραπάνω> έκδοσης> της Oracle κ.λ.π.

-- Stelios Asmargianakiswww.climbincrete.com101 Arundel AvenueL17 2ATLiverpool,UK