ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ORACLE CLIENT 8.0.5 ΣΤΟ SUSE 9.0

Stelios Asmargianakis linux at climbincrete.com
Fri Jan 30 11:22:02 EET 2004

Επίσημα δεν υποστηρίζεται και θα σε ταλαιπωρήσει απίστευτα να την εγκαταστήσεις αν θέλεις όπως και δήποτε στη συγκεκριμένη διανομή.Κατέβασε το United Linux και η εγκατάσταση θα γίνει χωρίς κανένα πρόβλημα.Θα χρειαστεί να κατεβάσεις και ένα αρχειάκι απο τη σελίδα της SuSE ονόματι orarun.rpm το οποίο και θέτει ένα κάρο μεταβλητές που χρειάζεται η Oracle.
Γενικά εγω έχω καταφέρει να την εγκαταστήσω σε:SuSE 8.1 , 9.0 , RedHat 7.1 , 9 , United Linux Μόνο το τελευταίο υποστηρίζεται επίσημα.
Την καλημέρα μου
On Friday 30 January 2004 9:14 am, ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ wrote:> Θα ήθελα αν ξέρει και μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για την> εγκατάσταση Oracle 8.0.5 στο Suse 9.0(αν υποστηρίζει το Suse 9.0 αυτήν την> έκδοση, configuration, και αν υπάρχει κάποιο free download της παραπάνω> έκδοσης της Oracle κ.λ.π.)
-- Stelios Asmargianakiswww.climbincrete.com101 Arundel AvenueL17 2ATLiverpool,UK