sendmail

user at domain.invalid user at domain.invalid
Thu Jan 29 08:49:53 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:

> Ειδικά για θέματα του freebsd, μπορείς να απευθυνθείς στην λίστα
> bsd at bsd.gr.
>
> Για περισσότερες πληροφορίες, πάνε εδώ:
>

> - Γιάννης Στοΐλης
>
> ΥΓ: Διόρθωσε τα στοιχεία του αποστολέα στον mail client σου.

Ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση Γιάννη.

Η ερώτησή μου παραμένει πάνω στο sendmail.
Έχω κάνει την τυπική εγκατάσταση μαζί με το libmilter και δεν έχω
μεγάλη γνώση στο sendmail. Τι μπορώ να κάνω (ΤΑ ΠΑΝΤΑ;;;;;), και πως
θα πρέπει να προχωρήσω παραπάνω;;; Έχω διαβάσει (και συνεχίζω) σχεδόν
όλες τις πηγές στο InterNet αλλά θα ήθελα την γνώμη σας,
δηλαδή την γνώμη από ανθρώπους που γνωρίζουν τα πράγματα καλύτερα
γύρω από αυτόν τον χώρο.

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ EMAIL