asciiart and ncurses library guide

George Andreou georgea at her.forthnet.gr
Thu Jan 29 01:47:18 EET 2004

Hello,
Ayth einai h prwth ekdosh enos odhgoy gia tis vivliothikes
asciiart kai ncurses gia ti glossa programmatismou C sto
Linux.

H stoixeiothesia tou keimenou egine me to Omega.
Gia ektypwsh xrisimopoihste kolles A4, ektuposh mpros-piso, 64 selides.

PS : http://www.tem.uoc.gr/~gbandreo/ps/asnc1.0.ps.gz (248,364 bytes)
PDF: http://www.tem.uoc.gr/~gbandreo/pdf/asnc1.0.pdf.gz (348,588 bytes)
.c : http://www.tem.uoc.gr/~gbandreo/source/asnc-source-1.0.tar.gz (7,234
bytes)

Perilipsi:

Me to keimeno auto parousiazw tis dunatotites duo vivliothikwn, asciiart
kai ncurses, gia ti glossa programmatismou C, se perivallon Linux. Oi
vivliothikes autes prosferoun sto programmatisti ti dinatotita na
kataskeuasei me eukolo tropo ena pio xrhstiko kai filiko perivalon gia to
xristi twn efarmogwn gia ti konsola tou Linux.

H vivliothiki asciiart proorizetai gia aples efarmoges kai gi'auto to logo
borei na pragmatopoihsei kapoies stoixeivdhs leitourgeies, opos eiani h
xrhsh xrvmatwn kai h amesh gnwsh tvn xarakthrwn, pou pliktrolgoei o
xrhsths apo to programma (unbuffered mode).

H vivliothiki ncurses, omos, dinei ston programmatisti polles alles
epipleon dunatotites, me dekades sinartiseis pou periexei ayth mazi me tis
adelfes tis, vivliothikes panel, form kai menu. Etsi ektos apo tis
eukolies gia to xeirismo tvn idiothtwn (attributes) tou termatikou mas
(xrwma, entona grammata, ktl) dinei episis ti dinatotita kataskeyhs
omorfou kai euxrhstoy perivallontos ergasias gia ton xrhsth (UI/User
Interface) me parathira kai menou, enw epipleon katv apo proupotheseis
epitrepetai kai h xrhsh tou pontikiou.

--
George Andreou
Undergraduate Student of Applied Mathematics
gbandreo at tem.uoc.gr