SuSE Wine Rack

Stelios Asmargianakis linux at climbincrete.com
Wed Jan 28 22:53:53 EET 2004

Έχεις δίκιο σχετικά με το WineX, έρχεται με αυτό.Απο παιχνίδια τα πιο δημοφιλή που παίζουν είναι:
Half-Life: Counter StrikeDiablo 2EverQuestWarcraft IIIBattlefield 1942StarcraftCivilization 3
Κάπου πήρε το μάτι μου και κάποια άλλα σε ένα φόρουμ αλλά δεν έχω κρατήσει κάπου την διεύθυνση και δεν θυμάμαι....Όπως και να'χει αξίζει.
-- Stelios Asmargianakiswww.climbincrete.com101 Arundel AvenueL17 2ATLiverpool,UK