Φιλοσοφική ερώτηση για mail scanners...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Jan 28 08:57:48 EET 2004

Καλημέρα σας,
με την νέα έξαρση που έχουμε σε ιούς, λαμβάνω πολλά e-mails από
mailserver που μου στέλνουν πίσω e-mail, επειδή τους βρήκαν ιό που
υποτίθεται ότι έστειλα. Σαφώς και δεν έχω ιούς.
Δεδομένου ότι όλοι οι πρόσφατοι ιοί δεν χρησιμοποιούν πραγματικό όνομα
αποστολέα, έχει νόημα πλέον να έχω ενεργοποιημένη την επιλογή στον
εκάστοτε mail server να στέλνει ειδοποίηση στον αποστολέα ότι έστειλε
κάτι με ιό; Πιστεύετε ότι είναι ακόμα χρήσιμο;
Προσωπικά διαχειρίζομαι 4 mail servers με antivirus, από τους οποίους οι
δύο διακινούν σημαντική κίνηση. Αν κόψω την ειδοποίηση σε όλους, μειώνω
και την κίνησή μου, μειώνω και το πρήξιμο σε αθώους παραλήπτες που δεν
φταίνε σε τίποτα.

Τι λέτε εσείς;

- Γιάννης Στοΐλης