boot over the network

Wirenet Information info at wirenet.gr
Sun Jan 25 20:49:09 EET 2004

>    Έχω έναν debian server με τρία wireless interfaces στην ταράτσα του
> σπιτιού μου, με σκληρό δίσκο.
>
>    Θέλω να ξεφορτωθώ τον σκληρό δίσκο από τον server της ταράτσας, για
> να  αποφύγω  προβλήματα  αξιοπιστίας.  Για  την  ακρίβεια  θέλω να τον
> αντικαταστήσω με ένα compact flash card μεγέθους 16mb.

Υποθετω οτι ο server της ταρατσας τρεχει πολυ βασικα πραγματα οπως NAT,
ethernet interfaces, bridging κλπ παρομοια.
Επεκτεινω την ιδεα σου (και παρακαλω ας μας απαντησει καποιος) μηπως ολη
η δουλεια να γινοταν με Linux Router Project?
Αλλα πως μπορει καποιος να φτιαξει εκεινες τις ατιμες δισκετες του LRP
σε USB flash για να τα bootαρει απο εκει?

Βασιλη απλα φαντασου, να βαλει πολυ απλα πραγματακια στο φλασακι σου και
να μετατρεψεις την ταρατσα σε router! Επισης αν ολο το concept μπει και σε
rackmount κουτι τοτε θα εχεις ενα καθαρο router για τα wireless interfaces.

Προσπαθω να φτιαξω και εγω κατι παρομοιο αλλα τοιχος ολες οι προσπαθειες.

Τωρα για την προσπαθεια με το debian μπορεις με ΒΟΟΤΡ να σηκωσεις ολοκληρο
συστημα μεσω δικτυου, αλλα δεν το εχω δοκιμασει. Επισης το επομενο link
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/pdf/Diskless-root-
NFS-other-HOWTO.pdf
το οποιο το εχει γραψει ο Γιωργος Γουσιος δινει μια εικονα για να μπορεις
να κανεις αυτο που θες.

Αλλος ενας τροπος (αυτο που σου προτεινω εγω) ειναι εδω
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/pdf/Network-boot-H
OWTO.pdf

Τεσπα
Ελπιζω να σε βοηθησα.