boot over the network

basilis bts at the.forthnet.gr
Sun Jan 25 02:37:09 EET 2004

Hello linux-greek-users,

   Θέλω να σας ρωτήσω το εξής:

   Έχω  έναν  debian server στο σπίτι μου, με έναν 40άρη (γίγα) σκληρό
δίσκο, όλον σε ένα partition.

   Έχω έναν debian server με τρία wireless interfaces στην ταράτσα του
σπιτιού μου, με σκληρό δίσκο.

   Θέλω να ξεφορτωθώ τον σκληρό δίσκο από τον server της ταράτσας, για
να  αποφύγω  προβλήματα  αξιοπιστίας.  Για  την  ακρίβεια  θέλω να τον
αντικαταστήσω με ένα compact flash card μεγέθους 16mb.

   Έχω  στο μυαλό μου το εξής concept, το οποίο όμως δεν ξέρω αν είναι
αποκύημα  της  φαντασίας  μου  ή αν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Θέλω να
μπουτάρω  τον  server  της  ταράτσας μέσω του δικτύου, χρησιμοποιώντας
μόνο  την compact flash card και τον σκληρό δίσκο του server στο σπίτι
μου  (ο  οποίος  έχει *ένα* partition). Δηλαδή να αντιγράψω τον σκληρό
(όλο το σύστημα δηλαδή) του server της ταράτσας στον σκληρό του server
του  σπιτιού  (κάτω  από  ένα directory /taratsa π.χ.), να ξεκινήσω το
μπουτάρισμα  του  router  της  ταράτσας από την compact flash card και
μετά να κάνω mount όλο το σύστημα και να ολοκληρώσω το μπουτάρισμα από
το  /taratsa  (από  τον  σκληρό  δηλαδή  του server του σπιτιού). Κάτι
τέτοιο είναι εφικτό?

   Διάβασα  τα  σχετικά  howtos από το tldp.org, αλλά δεν διαφωτίστηκα
αρκετά  (πρέπει  να  ασχοληθώ  περισσότερο).  Αν κάποιος έχει παρόμοια
εμπειρία,  θα  το  εκτιμούσα  αν  απαντούσε  στην παραπάνω ερώτηση που
έθεσα.  Αν  δηλαδή  αυτά  που  ελπίζω ότι μπορεί να γίνουν ανήκουν στη
σφαίρα της φαντασίας, να μην παιδεύομαι άδικα.. ;-) Κάποια τιπς κτλ θα
ήταν ιδιαίτερα ευπρόσδεκτα.

   Ευχαριστώ πολύ.

   Βασίλης.

--