H diafhmistikh kampania ths microsoft

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Thu Jan 8 09:47:08 EET 2004

George Tompros wrote:

> Hello linux-greek-users,
>
>   Diabasa prosfata sto sto site tou pcmag oti h microsoft ksekinaei
>   diafhmistikh kampania kata tou linux kai tou open source genikotera.
>   Den nomizetai oti paraferetai h "agaphth" microsoft me auth ths th
>   symperifora? H mipws einai mia kinisi panikou giati blepei siga siga
>   na ypostirizetai to linux kai apo megales etairies?

Kata mia ennoia kapoios 6a mporouse na pei pws paraferomaste emeis pou
6ewroume pws zoume se ena romantiko kosmo aksiwnontas se mia emporikh
agora kaneis na mhn kanei arnhtikh diafhmish enantion mas. Twra gia mia
etairia me dia6esima kefalaia panw katw $50 dis o panikos einai mallon
agnwsth leksh 'h kata mia allh ennoia na parakalame na mhn panikovlh6oun
me tosa lefta pou exoun na ksodevoun. Apla anhsyxoun ki epeidh gia ta
mege6h tous o programmatismos pou kanoun einai gia ta epomena deka
xronia anhsyxoun kapws perissotero apo tous allous.