Αυτόματο κλείσιμο οθόνης μετά το shutdown

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Feb 28 18:31:02 EET 2004

 > Ναί. Παιδιά το πρόβλημα δεν είναι πως δεν υπάρχει τρόπος να κλείσω την
 > οθόνη. Το πρόβλημα είναι πως θέλω να φτιάξω έναν υπερεξτρασούπερ-ελαφρύ
 > πυρήνα χωρίς apm ή acpi υποστήριξη, δεδομένου πως το σύστημα μου είναι
 > desktop. Σύμφωνα με το αρχείο pm.txt όχι απλώς δεν είναι αναγκαία η
 > παρουσία κάποιου daemon, αλλά δεν είναι καν αρμοδιότητα του
 > υποσυστήματος διαχείρισης ενέργειας το κλείσιμο του σκληρού και της
 > οθόνης... Και προσπαθώ να βρώ άκρη...

Δε χρειάζεσαι να ανακατέψεις to BIOS για το είδος power management που λες πιο
πάνω. Για την οθόνη δες το manual page του xset(1) κάτω απο X11 και setterm(1)
στην κονσόλα. Για το (μη SCSI) δίσκο δες το hdparm(8). Στην τελευταία περίπτωση
χρειάζεται να πείς όμως με κάποιο τρόπο στον kernel να κάνει suspend αλλιώς ο
δίσκος που έχει το root filesystem δε θα κάνει ποτέ spindown.

Rgds,
/-sb.