Αυτόματο κλείσιμο οθόνης μετά το shutdown

Χατζόπουλος Κωστής threeway666 at yahoo.gr
Sat Feb 28 15:04:15 EET 2004

Konstantinos Peletidis wrote:

> An dwseis 'shutdown -h now' to provlhma paramenei?

Ναί. Παιδιά το πρόβλημα δεν είναι πως δεν υπάρχει τρόπος να κλείσω την
οθόνη. Το πρόβλημα είναι πως θέλω να φτιάξω έναν υπερεξτρασούπερ-ελαφρύ
πυρήνα χωρίς apm ή acpi υποστήριξη, δεδομένου πως το σύστημα μου είναι
desktop. Σύμφωνα με το αρχείο pm.txt όχι απλώς δεν είναι αναγκαία η
παρουσία κάποιου daemon, αλλά δεν είναι καν αρμοδιότητα του
υποσυστήματος διαχείρισης ενέργειας το κλείσιμο του σκληρού και της
οθόνης... Και προσπαθώ να βρώ άκρη...