kollhmata me DivX

Harris Kosmidhs hkosmidi at hal.csd.auth.gr
Fri Feb 27 01:09:04 EET 2004

Prosfatos phra ena H/Y me Athlon 3200, MSI motherboard me nvidia chipset
kai promise 376 controller gia to SATA, me SATA 120GB disko.

3ekinhsa na kano kati DVD se divx me mencoder. En etrexe sosta se kapoia
fash to mhxanhma pagose (oute mouse,keyboard, oute tipote). To idio
parathrhsa ekane sta wiXP me gordianKnot gia encoder.

Dokimasa  diaforetika DVD, kai sta 2 diaforetika DVD drives pou exo, alla
pali to idio. Exo kanei pano apo 5-6 dokimes kai se oles ektos apo mia
kollouse me ton idio tropo. Mporei kaneis na boh8hsei. Antilambanomai oti
to problhma einai kapou sto hardware alla pos mporo na entopiso pou? To
linux de bgazeipou8ena errors sta /var/log*

thanks