USB kai 2.6.2

Stelios Asmargianakis linux at climbincrete.com
Sat Feb 21 01:46:50 EET 2004

Στο laptop μου πριν λίγες ημέρες έβαλα τον kernel 2.6.2-11 και παίζουν μια χαρά όλα συν usb ,hotplug κτλΟι διαδικασίες που ακολούθησα εν συντομία ήταν οι εξής:
make menuconfigmake bzImage modules modules_installmv arch/i386/boot/bzImage /bootmv System.map /boot/sbin/mkinitrdmkdir /sys/sbin/generate-modprobe.conf /etc/modprobe.conf
yast - grub configuration
Επίσης στο fstab για να παίζουν οι fat32  δίσκοι/διαμερίσματα του δίσκου άλλαξα την εγγραφή σε
/dev/hda1 /windows/C auto defaults 0 0
Το μηχάνημα τρέχει SuSE 9
Ελπίζω να βοήθησα κάπως :)

On Monday 16 February 2004 16:58, Tom Diamond wrote:> Χαιρετώ,>> Έχω κάποια μικροπροβληματάκια με τον 2.6.2 και συσκευές usb.> Συγκεκριμένα:>> α) ο (usb) εκτυπωτής δεν παίζει. Πρέπει να φορτώσω χειροκίνητα το usblp> (μικρό το κακό). Τι πρέπει να βάλω στο modprobe.conf για να φορτώνεται> το module αυτόματα;> β) το usb flash disk δεν παίζει (κολλάει στο mount με error:> sda:end_request: I/O error, dev sda, sector 256000> Buffer I/O error on device sda, logical block 256000). Παλι από μόνο του> δεν το βρίσκει καθόλου. Πρέπει να φορτώσω το usb-storage χειροκίητα,> οπότε το βρίσκει μεν όταν πάω να το κάνω mount αλλά πετάει το παραπάνω> λάθος. Μήπως πρέπει να φορτώσω και τίποτα άλλο;>> [γενικά]: προς το παρόν έχω τα ehci-hcd, ohci-hcd, uhci-hcd όλα σαν> modules. Χρειάζονατι και τα τρία (νομίζω τα δύο τελευταία κάνουν την> ίδια δουλειά);>> Η "πείρα" μου μου λέει ότι κάτι έχω ξεχάσει στο configure. Στείλτε και> κανα .config να δω τι μου λείπει...>> Tom.>> --> Klein bottle for sale... inquire within.
-- Stelios AsmargianakisMobile: +44 7906850497www.e-inspiration.co.ukwww.climbincrete.com101 Arundel AvenueL17 2ATLiverpool,UK