USB kai 2.6.2

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Wed Feb 18 00:36:17 EET 2004

John Salatas wrote:

> Gia koitaxte kai auto:
> http://thomer.com/linux/migrate-to-2.6.html
> Exei odigies kai sample modprobe.conf arxeia (den to exw dei an pragmatika
> douleuei 'i oxi).

Καλούτσικο... από τη άποψη οτι δε βοηθάει και πολύ στην περίπτωση του
SuSE. Το καλό (κακό) είναι ότι η διανομή έρχεται με υποστήριξη και για
2.4.x και για 2.6.x (υπήρχε και ένα rpm με τον 2.6.0-test[κάτι]) οπότε
τα περισσότερα παρελκόμενα (scripts, moprobe.conf, κ.τ.λ.) είναι ήδη έτοιμα.

Στην περίπτωσή μου, αναβάθμισα το hotplug, έφτιαξα και το /sys και ο
εκτυπωτής παίζει κανονικά. Κάποια modules έχουν αλλάξει όνομα και από
ότι φαίνεται το παλιό hotplug φόρτωνε λάθος πράγματα.
Το flashάκι συνεχίζει να μην παίζει αλλά αυτό είναι πρόβλημα με το
συγκεκριμένο μοντέλο (Nomad Muvo). Δοκίμασα ένα άλλο και έπαιξε κανονικά
;-( Γκρρρρρ, τι αλλάξανε πάλι οι μάγκες από τον 2.4 και μου κάνουν τη
ζωή δύσκολη; Τεσπα, υπομονή....

--
Klein bottle for sale... inquire within.