Hewlett packard 712/60

Marios Geo marios_hellas_23 at yahoo.gr
Fri Feb 13 18:32:48 EET 2004

Παιδιά συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις το τελευταίο διάστημα.
Έπεσε στα χέρια μου ένα HP MODEL 712/60. Από ότι ξέρω είναι πλατφόρμα HP-UX με
64 MB RAm, CPU 60 MHZ scsi δίσκο. Δυστηχώς είναι σεταρισμένο να ψάχνει
services από το δίκτυο και ουσιαστικά δεν μπορώ να το bootαρο. Από bios είδα
ότι μπορεί να bootaρει από scsi cdrom ή lan. Scsi cd rom δεν έχω, αλλά τι θα
μπορούσα να κάνω για να το bootaro από lan? Δηλαδή να του βάλω κάποια διανομη
linux (debian?) για HP-UX. Έχει ασχοληθεί κανεις?