kernel panic

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Fri Feb 13 12:44:45 EET 2004

Nick Apostolakis wrote:

> mou exei tyxei kata to parelthon na exei xalasei KAI i vasi pou mpainei
> i mnimi panw stin motherboard kai oxi
> mono to idio to dim.
> opote psaxto genika kai kane dokimes mexri na statheropoiithei to systima

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια σας.

Πραγματικά μπορεί να είναι πολύ παράξενο αλλά τελικά έφταιγε η βάση της
μνήμης πάνω στο motherboard (ή στα ελληνικά μητροσανίδα) και όχι η μνήμη.

Όσο για τα κολλήματα μπορώ να πώ ότι έχω linux όχι win-κάτι για να
κολλάει το σύστημα. Πάντως κανένα από τα παραπάνω που αναφέρει ο Γιάννης
δεν μου έχει συμβεί (ευτυχώς) και το μόνο σφάλμα ήταν στην μεταγλώττιση
του πυρήνα. Τέλος το Bank3 λογικά ήταν ότι το dim στην τρίτη θέση της
motherboard όπου απλά είχα κάνει λάθος και είχα τις 2 μνήμες στις θέσεις
  3 και 2 της motherboard.

Ευχαριστώ και πάλι.