Remote Access

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Thu Feb 12 22:47:26 EET 2004

Στις Πεμ 12 Φεβ 2004 11:50, ο/η marios έγραψε:
> Έχουμε το παρακάτω σενάριο
> 1) 5 PC, ανεξάρτητα από λειτουργικό. Με ένα switch είναι όλα συνδεδεμένα
> μεταξύ τους. Θέλουμε να πάρουμε μια DSL STATIP IP, οπότε βάζουμε σε ένα pc
> και μια δεύτερη κάρτα δικτύου και το κάνουμε router, συνδέοντας επάνω του
> το dsl modem, και όλα τα άλλα pc το βλέπουν σαν gateway. Το ερώτημα. Από
> κάποιο άλλο pc εκτός δικτύου, μέσω ssh και εφόσον έχουμε static ip μπορούμε
> να συνδεθούμε στον router.Μπορούμε όμως να συνδεθούμε στα άλλα 4 pc?

Απ' ευθειας οχι.  Μπορείς ομως να κάνεις ssh στον router κι αφου κάνεις login.
Από εκεί telnet/ssh σε οποιοδηποτε μηχάνημα του εσωτερικου δικτύου.

> 2) Στο πανεπιστήμιο το pc έχει static ip, και μέσω gateway βγαίνει στο
> internet. Μπορώ π.χ. από το σπίτι μου να συνδεθώ σε αυτό το pc ? H ip που
> έχει, είναι γνωστή μόνο στο δίκτυο του πανεπιστημίου ή αν την κάνω ping από
> το σπίτι μου θα το δεί?

οχι εκτός αν η ip του pc που λες είναι πραγματική και σου επιτρέπει ο router
να περάσεις. Μάλλον όχι!!!!!!!!!