kernel panic

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Feb 11 22:06:21 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:

> To compile είναι αρκετά βαριά δουλειά, στην οποία ένας προβληματικός
> υπολογιστής πετάει ότι προβλήματα έχει. Προτείνω να τρέξεις κάποιο
> διαγνωστικό για την μνήμη.
>

> - Γιάννης Στοΐλης

  Και τώρα τι;

Έτρεξα το memtest 86 και μπορώ να πω με επιτυχία αφού μου εντόπισε
αρκετά λάθη στην μνήμη.

Και τώρα τι πρέπει να κάνω πως να συνεχίσω;

Πετάω την μνήμη και τοποθετώ καινούρια;

Και εάν τα σφάλματα είναι στην κρυφή μνήμη του επεξεργαστή;

Υπάρχει κάποιος τρόπος να καταφέρω την μεταγλώττιση χωρίς λάθη μνήμης;

Και το πιο σημαντικό τελικά τι σημαίνει ότι έχει σφάλματα η μνήμη;