Ôüíïé óôï Gnome

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Wed Feb 11 21:31:19 EET 2004

Παναγιώτης wrote:
> 1)Στις οδηγίες του DJART βλέπω πως για να έχω τόνους στο Gnome, πρέπει να προσθέσω τη γραμμή export GTK_IM_MODULE=xim στο ~/.bashrc ή ~/bash_profile ή ~/.bash_login.
> Έχω τη διανομή Zeus1.0 (Slackware) και δεν βρίσκω με τίποτε τα παραπάνω αρχεία.
> Πώς μπορώ να έχω τόνους στο Gnome, το οποίο μου αρέσει αλλά δεν χρησιμοποιώ και πολύ λόγω ακριβώς αυτού του προβλήματος;

Φτιάξτο εσυ το αρχείο.

> 2)Πώς μπορώ να παρακάμψω το συνεχές mount και umount των FAT32 partitions και του CDROM; Π.χ. στο Mandrake που χρησιμοποιούσα πριν, αυτό δεν ήταν απαραίτητο μια και αρκούσε ένα κλικ στα εικονίδιά τους και μπορούσα να δω τα περιεχόμενα είτε ως root είτε ως απλός user. Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου στείλει το fstab του για να του ρίξω μια ματιά;

Το mandrake έχει patchαρισμένο kernel για αυτή τη δουλειά (supermount το
λένε ή κάνω λάθος?????). Δεν ξέρω αν κυκολφορεί patch για
επίσημους/άλλους πυρήνες. Πάντως στο KDE τα εικονίδια "CDROM" ή "Hard
Disk" που φτιάχνεις στην επιφάνεια εργασίας κάνουν mount αυτόματα με το
κλικ...

Tom.

--
Klein bottle for sale... inquire within.