Ôüíïé óôï Gnome

Παναγιώτης orcristlin at freemail.gr
Wed Feb 11 15:14:04 EET 2004

1)Στις οδηγίες του DJART βλέπω πως για να έχω τόνους στο Gnome, πρέπει να προσθέσω τη γραμμή export GTK_IM_MODULE=xim στο ~/.bashrc ή ~/bash_profile ή ~/.bash_login.
Έχω τη διανομή Zeus1.0 (Slackware) και δεν βρίσκω με τίποτε τα παραπάνω αρχεία.
Πώς μπορώ να έχω τόνους στο Gnome, το οποίο μου αρέσει αλλά δεν χρησιμοποιώ και πολύ λόγω ακριβώς αυτού του προβλήματος;

2)Πώς μπορώ να παρακάμψω το συνεχές mount και umount των FAT32 partitions και του CDROM; Π.χ. στο Mandrake που χρησιμοποιούσα πριν, αυτό δεν ήταν απαραίτητο μια και αρκούσε ένα κλικ στα εικονίδιά τους και μπορούσα να δω τα περιεχόμενα είτε ως root είτε ως απλός user. Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου στείλει το fstab του για να του ρίξω μια ματιά;