system specifications

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Feb 6 15:32:33 EET 2004

On Fri, Feb 06, 2004 at 02:26:44PM +0200, Harris Kosmidhs wrote:

> Xmm to dmesg kai to lspci dinoun *kapoies* plhrofories. Alla px to montelo
> ths motherboard an exo px USB2.0 ktl den nomizo oti ta dinoun.

  Ερμ, βασικά το dmesg έχει το μειονέκτημα ότι, για να σου αναφέρει
μια συσκευή, κατά βάση πρέπει να περιλαμβάνεται ο κατάλληλος οδηγός
μέσα στον πυρήνα. Αν είναι module ή είναι εκτός τελείως, λογικά απλά
θα την αγνοήσει.

  Αντιθέτως, το lspci είναι ιδανικό, αφού στους σύγχρονους υπολογιστές
σχεδόν τα πάντα είναι (ή προσποιούνται ότι είναι) πάνω στο PCI bus.
Π.χ., για το USB 2.0 που λες, μια από τις καταχωρήσεις που δίνει το
lspci στον υπολογιστή μου (που είναι πολύ πρόσφατος), είναι η εξής:

00:10.4 USB Controller: VIA Technologies, Inc. USB 2.0 (rev 86)

  Οποιαδήποτε αναφορά σε "EHCI" επίσης αφορά το USB 2.0.

  Πάντως, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βρεις το μοντέλο
της μητρικής -- είτε από την οθόνη του BIOS στην εκκίνηση, είτε
ανοίγοντας το κουτί και κοιτώντας τι γράφει στην πλακέτα -- και να πας
στο site της κατασκευάστριας εταιρείας για περισσότερες λεπτομέρειες,
στη σελίδα με τα specifications της μητρικής...

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."