Proboli slideshow apo laptop me fedora

Nektarios A. Kteniadakis nekten at linux.gr
Thu Feb 5 20:30:51 EET 2004

Καλησπέρα.
 Έχω ένα προβληματάκι με το φορητό μου.
Την Τρίτη πρέπει να κάνω μια παρουσίαση
και θα χρησιμοποιήσω projector συνδεδεμένο
στο φορητό. Αυτό έχει εγκατεστημένο το
Fedora Core 1.
 Το πρόβλημα είναι ότι με το που συνδέεται
στο προβολικό το ACER Aspire 1356, ενώ κάνει
κανονικά την προβολή, παύει να δείχνει η
οθόνη του υπολογιστή. Δυστυχώς λόγω της
θέσης του υπολογιστή και του ομιλητή, είναι
αναγκαίο να φαίνεται και στις 2 περιπτώσεις.
 Γνωρίζει κανείς τί ρύθμιση πρέπει να γίνει;
Παλαιότερα με Mandrake 9.2 ήταν default ενεργό
και στις 2 περιπτώσεις αλλά δεν ξέρω από πού...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
--
Nektarios A. Kteniadakis, MD,
Department of Anesthesiology