SOLVED: boot over the network

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Feb 4 08:15:53 EET 2004

Συγχαρητήρια και από εμένα.

Για την τεκμηρίωση θα έλεγα ότι είναι απαραίτητο (γνώμη μου).

Επειδή εγώ την πτυχιακή μου την έκανα σε ένα μηχάνημα P1 όπου δεν είχα
ούτε σκληρό δίσκο και boot-αρα os από τον server μας (RedHat 7.3 πριν
από 1 1/2 χρόνο) , και έπειτα από όλα αυτά τα εγκαταστήσαμε και σε ένα
εργαστήριο 15 p.c. όπου γίνονται linux - ελεύθερα εργαστήριο - internet
κ.λ.π ίσως να βρω και εγώ κάποια έτοιμη τεκμηρίωση και να την στείλω ή
να την ξαναγράψω ή κάτι θα κάνω αρκεί να την βρω και να την πάρω από το
Τ.Ε.Ι.