Στήνοντας ένα παλαβό δίκτυο που τα 'χει όλα

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Feb 3 08:09:00 EET 2004

Nicholas Dionysopoulos wrote:
> Το πρόβλημα είναι ότι όλοι οι υπολογιστές πρέπει να "βλέπουν" το
> Internet και ο saloni να τυπώνει στον εκτυπωτή του desk. Το πρώτο σκέλος
> (σύνδεση στο Internet) με την παρούσα τοπολογία λύνεται με IP
> Masquerading, οπότε δεν με απασχολεί. Για να τυπώνει ο saloni στον
> εκτυπωτή του desk, όμως, φαντάζομαι ότι χρειάζεται κάποιο είδος bridging
> μεταξύ των δυο δικτύων. Απ' ότι είδα όμως είναι αδύνατο πάνω στο bridge
> να υπάρχει firewall γιατί το bridge δεν έχει δικιά του IP!
>
> Μια άλλη λύση που σκέφτηκα είναι το eth1 να αποκτήσει διευθύνσεις
> [...]

Προτείνω να κάνεις τον smb server στο linux να είναι domain controller
και, κυρίως, να υποστηρίζει wins. Μετά, βάζεις όλους του υπολογιστές να
χρησιμοποιούν τον linux server για domain controller και name
resolution, οπότε τα δύο δίκτυα θα "βλέποντε" μεταξύ τους, ώστε να
μπορείς να μοιράσεις τους εκτυπωτές όπως θέλεις.

- Γιάννης Στοΐλης