Αργό μηχάνημα χωρίς λόγο

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Fri Dec 31 19:01:08 EET 2004

Καλησπέρα και Χρόνια πολλά,

Δοκίμασες tuning στο σκληρό δίσκο με hdparm?
Δες με hdparm -t /dev/... τι παίρνεις και δές αν έχεις DMA enabled και τα σχετικα.
Στο δικό μου υπολογιστή έχω τα παρακάτω

[root@/home/paul]# hdparm /dev/hde

/dev/hde:
 multcount    = 16 (on)
 IO_support   =  3 (32-bit w/sync)
 unmaskirq    =  1 (on)
 using_dma    =  1 (on)
 keepsettings =  0 (off)
 readonly     =  0 (off)
 readahead    =  8 (on)
 geometry     = 77545/16/63, sectors = 78165360, start = 0
[root@/home/paul]# hdparm -t /dev/hde

/dev/hde:
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  1.77 seconds = 36.16 MB/sec

Καλή χρονιά
Παύλος

On Fri, 31 Dec 2004 14:37:42 +0200 Giannis Papadopoulos
<ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr> wrote:
>  Έχω έναν παμπάλαιο Celeron 633 με 512MB RAM σε mobo QDI Advance9, σκληρό
>  10GB Seagate, nVidia TNT2 M64...
>
>  Το SuSE 9.2 είναι πολύυυ αργό (ομοίως και το 9.1 όχι όμως και τα
>  προηγούμενα)... Μιλάω κυρίως για KDE, αλλά και σε WM είναι λίγο χάλια η
>  κατάσταση...
>
>  Σε παρόμοιο μηχάνημα (Celeron 667, 384MB RAM, Abit BH6, WD 30GB ΒΒ,
>  Radeon 9000) πετούσαν όλα...
>
>  1) Φταίει ο σκληρός; Όταν τα μετράω με το bonnie βγάζουν παρόμοια
>  αποτελέσματα (ο Seagate πάντα χειρότερος)...
>
>  2) Φταίει η mobo; Έχω ακούσει ότι η Advance9 είναι μάπα (και είναι
> [...]

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life