Αργό μηχάνημα χωρίς λόγο

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Fri Dec 31 14:37:42 EET 2004

Έχω έναν παμπάλαιο Celeron 633 με 512MB RAM σε mobo QDI Advance9, σκληρό
10GB Seagate, nVidia TNT2 M64...

Το SuSE 9.2 είναι πολύυυ αργό (ομοίως και το 9.1 όχι όμως και τα
προηγούμενα)... Μιλάω κυρίως για KDE, αλλά και σε WM είναι λίγο χάλια η
κατάσταση...

Σε παρόμοιο μηχάνημα (Celeron 667, 384MB RAM, Abit BH6, WD 30GB ΒΒ,
Radeon 9000) πετούσαν όλα...

1) Φταίει ο σκληρός; Όταν τα μετράω με το bonnie βγάζουν παρόμοια
αποτελέσματα (ο Seagate πάντα χειρότερος)...

2) Φταίει η mobo; Έχω ακούσει ότι η Advance9 είναι μάπα (και είναι
όντως) αλλά κάνει τόσο μεγάλη διαφορά;

3) Η κάρτα γραφικών; Αν όμως παίζω 3D παιχνίδια (ήτοι TuxRacer) πάει

3) Επειδή δε με παίρνει να το αναβαθμίσω (δεν είναι δικό μου) καμιά
ρύθμιση επιπλέον; Δοκίμασα να θέσω σαν μνήμη τα 256MB μόνον μήπως και
δεν τα cachάρει τα 512MB τελείως, αλλά τζίφος, καμία βελτίωση...