Γιατί η σύνδεση με το serial modem μου " πεθαίνει " μετά από ένα λεπτό στο Suse 9.1?

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Sat Dec 25 12:17:43 EET 2004

On Friday 24 December 2004 23:59, Nikos Almpanopoulos wrote:
<snip>
> Πίσω στο Suse 9.1 λοιπόν: Κάνω τη σύνδεση στην οτενέτ, γίνεται η
> αναγνώριση του username και συνδέομαι. Πράγματι η γραμμή είναι
> κατειλημένη και τα 4 γνωστά λεντάκια του μόντεμ είναι αναμμένα. Δεν
> κατεβαίνουν όμως δεδομένα με τον conqueror και 30 ως 60 δευτερόλεπτα
> (το πολύ) μετά την ολοκλήρωση της σύνδεσης τα 3 από τα 4 λεντάκια
> σβήνουν διαδοχικά και η σύνδεση πέφτει.

LCP echo timeout μου μυρίζει. Δεν έχω SuSE, αλλά αν ενεργοποιήσεις ψηλό
debug level στον pppd(8), θα δεις πράγματα του στυλ "No LCP reply for N
seconds... giving up" κτλ.

Μάλλον θα θέλεις να παίξεις με τα directives (μέσα στο /etc/ppp/options)
lcp-echo-interval n
lcp-echo-failure n
kdebug n

Επίσης έχω μια ισχυρή υποψία ότι το θέμα έχει ξανασυζητηθεί στη LGU,
ρίξε μια ματιά στα αρχεία της λίστας
http://search.hellug.gr/?ul=lists.hellug.gr%2Fpipermail%2Flinux-greek-users%2F

-A