Γιατί η σύνδεση με το serial modem μου "πεθαίνει" μετά από ένα λεπτό στο Suse 9.1?

Nikos Almpanopoulos nikosal2 at yahoo.gr
Fri Dec 24 23:59:30 EET 2004

Γεια χαρά
πρόσφατα δοκίμασα ένα σειριακό μόντεμ crypto σε Suse 9.1. Το μόντεμ
γνωρίζω καλά ότι δουλεύει (πχ. σε άλλα λειτουργικά, όπως win2k ή
mandrake 10.0).
Πίσω στο Suse 9.1 λοιπόν: Κάνω τη σύνδεση στην οτενέτ, γίνεται η
αναγνώριση του username και συνδέομαι. Πράγματι η γραμμή είναι
κατειλημένη και τα 4 γνωστά λεντάκια του μόντεμ είναι αναμμένα. Δεν
κατεβαίνουν όμως δεδομένα με τον conqueror και 30 ως 60 δευτερόλεπτα (το
πολύ) μετά την ολοκλήρωση της σύνδεσης τα 3 από τα 4 λεντάκια σβήνουν
διαδοχικά και η σύνδεση πέφτει.
Δεν καταλαβαίνω το λόγο. Μήπως θα μπορούσε κάποιος με ανάλογο
λειτουργικό (9.1) να στείλει μια εκτύπωση των ρυθμίσων όπως τις βγάζει
συνοπτικά το kinternet ή να μου δώσει οποιαδήποτε άλλη συμβουλή;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Νίκος