XDMCP και XWIN32

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Thu Dec 16 08:48:01 EET 2004

On Wed, 15 Dec 2004 23:35:17 +0200, Marcos Marcou
<marcosmarcou at cytanet.com.cy> wrote:

> Το πρόβλημα μου είναι ότι θέλω να ενωθώ χρησιμοποιώντας XDMCP για να
> βλέπω ολόκληρη την επιφάνεια
> εργασίας και όχι μόνο μια εφαρμογή και δέν ξέρω ποιές ρυθμίσεις
> χρειάζεται να κάνω. Οι περισσότερες
> αναφορές στο internet αναφέρονται σε άλλες διανομές και δεν είναι
> βοηθητικές για αρχάριους.
> Αν κάποιος/α μπορεί να με βοηθήσει στις ρυθμίσεις της Linux μηχανής τον
> παρακαλώ να το κάνει.
> Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Κατ`αρχήν θα πρέπει να ρυθμίσεις τον login manager (kdm, gdm, xdm) να
δέχεται XDMCP requests. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους.
α. The hard way. Ανοίγεις κάποια αρχεία ρυθμίσεων (kdmrc, Xaccess κλπ)και
κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Αφού δεν έχεις εμπειρία και βιάζεσαι δεν
το συνιστώ.
β. The  easy way. Διαλέγεις κάποιο tool που μπορεί να έχει η διανομή σου ή
κάποιο tool που προσφέρει ο login manager.

Προτείνω να χρησιμοποιήσεις τον gdm όπου ξεκινώντας τον σου δίνεται η
δυνατότητα άμεσα (σαν root φυσικά) να τον ρυθμίσεις.

παρεπιπτώντος να προσθέσω και εγώω μια ερώτηση που ΄εχω ξανακάνει στο
παρελθόν.

Πώς αλλάζουν διάταξη πληκτρολογιου σε κάποιον Xserver για win32 αφού τον
έχεις ήδη ανεβάσει ;

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org