XDMCP και XWIN32

Marcos Marcou marcosmarcou at cytanet.com.cy
Wed Dec 15 23:35:17 EET 2004

Αγαπητοί φίλοι,

Αποτελεί για μένα μεγάλη ανάγκη να συνδέομαι με με ένα υπολογιστή ο οποίος τρέχει SuSe Linux 8.1 από τον φορητό μου υπολογιστή ο οποίος τρέχει Windows XP. Για τον σκοπό αυτό έχω κατεβάσει την τελευταία έκδοση του XWin32 γιατί θέλω να συνδέομαι και να βλέπω γραφικό περιβάλλον. Αναφέρω ότι από Linux γνωρίζω πολύ πολύ λίγα (από πλευράς ρυθμίσεων τουλάχιστον) και ίσως και η ίδια η διανομή που τρέχω να μην με βοηθά και πολύ.

Το πρόβλημα μου είναι ότι θέλω να ενωθώ χρησιμοποιώντας XDMCP για να βλέπω ολόκληρη την επιφάνεια εργασίας και όχι μόνο μια εφαρμογή και δέν ξέρω ποιές ρυθμίσεις χρειάζεται να κάνω. Οι περισσότερες αναφορές στο internet αναφέρονται σε άλλες διανομές και δεν είναι βοηθητικές για αρχάριους.

Αν κάποιος/α μπορεί να με βοηθήσει στις ρυθμίσεις της Linux μηχανής τον παρακαλώ να το κάνει.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.