τα παιδία παίζει

fs admin at www0.org
Wed Dec 15 16:31:09 EET 2004

On Wed, 15 Dec 2004 12:12:36 +0100, Mario Saturno wrote:

> Η συζήτηση από εδώ και πέρα δεν έχει νόημα, είναι θέμα επιλογών, κι
> ευτιχώς υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές. Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι
> η ελαστικότητα του gentoo που το διαφοροπιεί από τις άλλες διανομές,
> ουσιαστικά μιλάμε για το σύστημα διαχείρισεις πακέτων.. αν το compile σε
> ενοχλεί γιατί το θεωρείς waste of resources τότε σίγουρα το gentoo δεν
> κάνει για εσένα. Είναι θέμα επιλογών..
>
> ps. Τα βασικά πακέτα, υπάρχουν precompiled και σε gentoo (GRP).

Το γνωρίζω, γι' αυτό και όταν έβαλα gentoo πέρσι για δοκιμή ένα μέρος
ήταν binaries. Όταν όμως πήγα να βάλω το vim και πήρε 10 λεπτά η
διαδικασία και χωρίς να κάνω τίποτα, κοιτώντας το, τότε κατάλαβα ότι αυτό
το πράγμα ΔΕΝ είναι για έστω και ελάχιστα ανυπόμονους σαν εμένα :-)

Όπως λες και συ είναι θέμα επιλογών, και επιλέγω μόνο σε ότι πραγματικά με
κάνει να κοιμάμαι πάνω στο πληκτρολόγιο απ' τη βαρεμάρα να το περιμένω και
αν πάλι το compile τυχαίνει να προσφέρει optimisations, τότε μόνο να κάνω
compiles πακέτων που είμαι απλός end user. Το να προσπαθώ να έχω ένα
"system wide optimised compilation" το θεωρώ χάσιμο χρόνου ειδικά όταν
είναι για ένα μηχανηματάκι που έχει καθημερινές αναβαθμίσεις.

"Η επιλογή είναι δική σου!"