τα παιδία παίζει

fs admin at www0.org
Mon Dec 13 23:43:48 EET 2004

On Mon, 13 Dec 2004 23:24:24 +0200, Dimitris Moraitis wrote:

> Μήπως μπορεί κανείς να καθορίσει τους λόγους που οδηγούν στο μονοπάτι που
> φεύγει από το Gentoo? Επειδή ειλικρινά δεν τους έχω βρει ακόμα και έχω την
> αίσθηση ότι το Gentoo είναι το τελευταίο βήμα της διαδρομής που
> περιγράφεις.

Σοβαρά μιλώντας νομίζω ότι το debian είναι πολύ πιο αρμοστό σε γενική
χρήση, ακόμα και για χρήση προγραμματιστών, ειδικά αν τρέχουν unstable και
έτσι έχουν τα νεότερα APIs.

Το gentoo είναι πολύ αρμοστό συγκεκριμένα σε προγραμματιστές που θέλουν να
"κολυμπάνε" μέσα στο source και για σχιζοφρενικοπαρανοικούς με τα
optimisations απλούς χρήστες.

Προσωπικά ως στο 95% απλός χρήστης και στο 5% προγραμματιστής από χόμπυ,
θεωρώ το gentoo χάσιμο cpu time. Πολύ πιθανόν αν ήμουν προγραμματιστής να
το είχα σταθερά στον προσωπικό μου υπολογιστή.

-fs