apt-build configuration

Mario Saturno blade at teilam.gr
Tue Dec 14 20:10:10 EET 2004

George Iordanou wrote:

>Χρησιμοποιώ Debian Unstable και εγκαθιστώ τα προγράμματα με το apt-get.
>Δεν μου είναι όμως αρκετό. Θέλω να έχω μερικές από τις δυνατότητες του
>gentoo γι’αυτό και προτιμώ να τα κάνω compile από τον πηγαίο κώδικα.

μπορείς να κάνεις install το emerde και να παίζεις με αυτό το portage-clone
στην debian, γράφτηκε για την slackware, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ..

>Απ’ ότι αντιλαμβάνομαι το εργαλείο για να το κάνουμε αυτό στο Debian
>είναι το apt-build. Θέλω κάποιο tutorial για να επεξεργαστώ το
>apt-build.conf και να βάλω τα options στα μέτρα μου. Μήπως υπάρχει
>κάποιο ωραίο tutorial που θα μπορούσα να διαβάσω; Θέλω να έχω την
>δυνατότητα των USE Flags στο gentoo. Είναι εφικτό;

ενοείς -- env USE="pipi -koko" emerge pkg?

μπα :-> αυτά είναι χάσιμο χρόνου ρε, κάντο με το χεράκι!!! You know
./configure --with-pipi --and-koko --and-lala

:PpP

emerde -> http://emerde.freaknet.org/