apt-build configuration

George Iordanou iordanou at gmail.com
Mon Dec 13 19:42:24 EET 2004

Χρησιμοποιώ Debian Unstable και εγκαθιστώ τα προγράμματα με το apt-get.
Δεν μου είναι όμως αρκετό. Θέλω να έχω μερικές από τις δυνατότητες του
gentoo γι’αυτό και προτιμώ να τα κάνω compile από τον πηγαίο κώδικα.

Απ’ ότι αντιλαμβάνομαι το εργαλείο για να το κάνουμε αυτό στο Debian
είναι το apt-build. Θέλω κάποιο tutorial για να επεξεργαστώ το
apt-build.conf και να βάλω τα options στα μέτρα μου. Μήπως υπάρχει
κάποιο ωραίο tutorial που θα μπορούσα να διαβάσω; Θέλω να έχω την
δυνατότητα των USE Flags στο gentoo. Είναι εφικτό;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Γιώργος

--
George Iordanou <iordanou at gmail.com>