Συνέχεια...

fs admin at www0.org
Tue Dec 14 02:20:03 EET 2004

On Tue, 14 Dec 2004 01:51:21 +0200, Manolis Christodoulou wrote:

> Θυμάμαι τώρα και το FC2 που σου χαλούσε τα Partition
> Table των Windows έτσι και είχες κάνει το λάθος να τα έχεις εγκατεστημένα
> στο ίδιο μηχάνημα.

Μη με κάνεις να γελάω :-) Τα windows όχι απλά θα "καθαρίσουν" το boot
sector αλλά δεν θα έχουν ιδέα "τι είναι αυτό το πράγμα που λέγεται ext3,
reiserfs οπότε ας του προτείνω να το φορμάρουμε μιας και ούτως ή άλλως η
λύση σε κάθε πρόβλημα είναι ένα φορμάρισμα".

> Το μόνο που μπορώ να κάνω προσωρινά για να μην κολήσει το Mandrake στην
> εγκατάσταση είναι η προσευχή μου, ή "use the force Luke". Αν έχει κανείς
> καλύτερη ιδέα ας την πει.

Βασικά δεν εμπιστεύομαι το Mandrake και καμία διανομή στους πολλούς
αυτοματισμούς. Για την ακρίβεια εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο την
Microsoft στους αυτοματισμούς διότι τουλάχιστον για εκείνους αυτή είναι η
δουλειά τους: Αυτοματισμούς για τον μέσο χρήστη που πιθανότατα δεν έχει
καμία απολύτως όρεξη να μάθει τίποτα και να πειράξει τίποτα.

Αυτό που σου είπα στο μήνυμα που απάντησες, στην ουσία έστω κρυπτογραφικά
περιέχει την απάντηση σε αυτό που λες. Πρέπει να είσαι πολύ τυχερός για να
σου κάτσει 100% τέλεια μια linux διανομή και γενικότερα το linux ακόμα
και αν δεν στο λέει κανένα  διαφημιστικό http://domain/index.html, θέλει
προσωπική αφιέρωση τουλάχιστον στην αρχική εγκατάσταση.

Παρένθεση: Αφού γίνει αυτή η αρχική εγκατάσταση, πολλοί χρήστες που δεν
είναι "πειραχτήρια" μπορούν να δουλέψουν σε κάποιο σεβαστό βαθμό με
ευκολία γι' αυτό και ακούς πολλές φορές ότι "σε κάποιο computer pool οι
χρήστες μας δεν έχουν κανένα πρόβλημα χωρίς να ξέρουν και πολλά  πολλά από
linux". Υπάρχει κάποιος που έχει την εμπειρία να τους τα στήσει σωστά.

-fs