Συνέχεια...

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Tue Dec 14 01:51:21 EET 2004

fs wrote:

> Λοιπόν, να σου πω ένα μυστικό και ελπίζω να μην κοιτάνε οι εντελώς (μα
> εντελώς εντελώς) νέοι χρήστες. Το linux χωρίς δουλειά από μέρους σου δεν
> τραβάει. Δε πα να βάλεις το καλύτερο mandrake που βγήκε ποτέ, δε πα να
> βάλεις το καλύτερο debian που βγήκε ποτέ, δε πα να είσαι υπερβολικά
> τυχερός σαν τον Γκαστόνε του disney και το δικό σου  hardware να κάτσει
> εντελώς μα εντελώς τέλεια σε μια διανομή; Αν δεν κάτσεις το κώ^Β^Βμυαλό
> σου κάτω να σκεφτείς, να κάνεις 5 πράγματα να το δουλέψεις λίγο, δεν
> τραβάει για πολύ καιρό το linux. Ίσως σε 4-5 χρόνια και βάλε να είναι
> [...]

Δεν λέω, να το κάνω, αλλά πρώτα πρέπει να εγκατασταθεί το γ*. Αν 2
απ'τις δημοφιλέστερες διανομές, FC3 και Mandrake έρχονται με bug στο
διάβασμα του CD εγκατάστασης... Θυμάμαι τώρα και το FC2 που σου χαλούσε
τα Partition Table των Windows έτσι και είχες κάνει το λάθος να τα έχεις
εγκατεστημένα στο ίδιο μηχάνημα.

Το μόνο που μπορώ να κάνω προσωρινά για να μην κολήσει το Mandrake στην
εγκατάσταση είναι η προσευχή μου, ή "use the force Luke". Αν έχει κανείς
καλύτερη ιδέα ας την πει.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329