microsoft impartial informations

fs admin at www0.org
Mon Dec 13 23:05:27 EET 2004

On Mon, 13 Dec 2004 17:31:23 +0200, Manolis Christodoulou wrote:

> Μακάρι να είχες άδικο. Πάντως αν και στημένες οι περισσότερες συγκρίσεις
> κάτι έχουν να πουν.
>
> Η αλήθεια είναι ότι με ένα ΟΕΜ CD των windows μπορείς να τα στήσεις στα
> πιο αλλοπρόσαλα σετάπια και να είσαι σίγουρος ότι θα αναγνωρίσουν πάντα το
> hardware με ελάχιστες εξαιρέσεις. Απ'την άλλη, έχεις καμμιά δεκαριά σιντί
> της γαμάω διανομής και μπαίνει μόνο στα 3 από τα 10 συστήματα, και σ'αυτά
> βλέπει το μισό hardware. Α ναι, έχει και 5-6 πακέτα γραφείου και καμμιά
> δεκαριά πακέτα γραφικών για να διαλέξεις ή για να μπερδευτείς αμα δεν
> [...]

Βασικά το επιχείρημα σου έχει μια καλή βάση αλλά:

- Στο 98% των περιπτώσεων και _ειδικά_ σε χρήσεις γραφείου το hardware
πρόβλημα και το πρόβλημα εγκατάστασης είναι ουσιαστικά και πρακτικά
ανύπαρκτα μιας και το μόνο που χρειάζεται είναι ένας linux χρήστης σχετικά
αλλά όχι και υπερβολικά έμπειρος, όπως ακριβώς και αν ο κόσμος δεν είχε
δει ποτέ windows θα ήταν ευκολότερο το linux στην αρχική εγκατάσταση.

- Το ουσιαστικό πρόβλημα του linux και όλων των UNIX και
UNIX-oriented λειτουργικών σε εργασίες workstation που παραμένει ως
πρόβλημα ακόμα και στον πιο έμπειρο χρήστη, είναι η υποστήριξη λογισμικού
και μόνο αυτό. Ειδικά σε εταιρίες που ΔΕΝ έχουν το δικό τους software
development department και σε αυτή την κατηγορία είναι η πλειοψηφία των
γραφείων στην ελλάδα, το λογισμικό που θα έχουν στα CD στα συρτάρια τους
θα είναι συνήθως για windows.

Το δεύτερο και μοναδικό κατά τη γνώμη μου πρόβλημα πέραν από το ότι θα
λυθεί με την, νομοτελειακά, πραγματικότητα του να γίνει διασημότερη
παγκοσμίως η υποστήριξη linux, μπορεί επίσης να λυθεί σε μεγαλύτερες
εταιρίες, οργανισμούς και ιδρύματα κάθε είδους που το λογισμικό προέρχεται
μέσα από την ίδια συλλογική ομάδα και μπορούν εκ των έσω να αποφασίσουν
για πιο λειτουργικό αναπτύσσουν λογισμικό.

-fs