Linux και TV-out

DJ Art djart at linux.gr
Thu Dec 9 18:27:49 EET 2004

On Wednesday 08 December 2004 18:26, Γιώργος Χριστόπουλος wrote:
> Υπάρχει τρόπος το Linux να δουλέψει μέσω του TV-out;
> Και ακόμα καλύτερα μέσα από κάποιο εξειδικευμένο για media Live CD
> για να στήσω αργότερα ένα diskless PC;

Χμ, αν και το diskless είναι λίγο πρόβλημα, για δές αυτό:

http://mysettopbox.tv/

Τελικά, το mythtv μπορεί να πάρει input τα κανάλια είτε από xawtv
configuration, είτε από xml αρχείο (δεν το δοκίμασα, αλλά μάλλον θα του
αρέσει το tvtime stationlist.xml), και επίσης έχει manual recorder
(όπου, ναι, επιτέλους μπορείς να του πείς να γράψει το κανάλι ΤΑΔΕ για
2 ώρες). Ωραία, έχω να κάνω αρκετές δοκιμές τώρα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?