Linux και TV-out

DJ Art djart at linux.gr
Wed Dec 8 22:24:46 EET 2004

On Wednesday 08 December 2004 19:22, Alexandros Papadopoulos wrote:

> http://www.mythtv.org/

To mythtv που κολλάει ? Personal Video Recorder είναι, όχι "κάποιο
εξειδικευμένο για media Live CD".

Και μάλιστα, τόσο αυτό όσο και το freevo δεν παίζουν σωστά στα Ελληνικά
δεδομένα, γιατί στηρίζονται στο xmltv, δηλαδή στο γεγονός ότι:

α) Υπάρχει το πρόγραμμα της TV σε xml κάπου στο internet
β) Το πρόγραμμα αυτό τηρείται κατά γράμμα και δεν πέφτει ποτέ έξω, ώστε
να δουλεύουν τα features όπως "Completely automatic commercial
detection/skipping" και αυτόματο scheduling για την εγγραφή των
εκπομπών.

Αυτό το πράγμα παραπέμπει σε TiVO-style configuration και IMHO δεν
πρόκειται να δουλέψει ποτέ στην Ελλάδα.

Media Live CD πήρε μόλις σήμερα το μάτι μου στο Slashdot, εδώ:
http://linux.slashdot.org/article.pl?sid=04/12/07/1450256&tid=129&tid=106
Το οποίο, όμως, είναι επίσης προσανατολισμένο σε PVR φάση και κυρίως για
DVB Hardware.

Κάποτε έψαχνα το τί εργαλεία υπάρχουν για να μετατρέψεις ένα Linuxάκι σε
Media Center. Εκεί που κατέληξα είναι στο εξής:

Είτε θα υπάρχουν πολύ εξειδικευμένα και American-friendly εργαλεία όπως
το freevo και το mythtv, είτε θα υπάρχουν τα κλασσικά one-man-projects
που έχουν να αναβαθμιστούν από την εποχή του Νώε και δεν παίζουν καν.

Ένα σωστό project που να το ρυθμίζεις σαν ένα απλό video-recorder δε
βρήκα.
Για παράδειγμα: θέλω να μου γράψεις το κανάλι στην συχνότητα 40 από τις
12:00 ως τις 14:00 και ούτε αυτοματοποιήσεις, ούτε commercial
detection/skipping, ούτε παρανοϊκά πράγματα. Απλώς να έχει ένα όμορφο
κεντρικό μενού, απλές εντολές/ρυθμίσεις και να παίζει με LIRC για να το
ελέγχεις ένα remote control. Όντως κάτι σαν το freevo και το mythtv,
απλώς αντί για το PVR paranoia και τα 200 dependencies να έχει έναν
απλοϊκό almost-manual scheduler για τον mencoder.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?