off topic

Vasilis Vasaitis v.vasaitis at sms.ed.ac.uk
Mon Dec 6 18:10:45 EET 2004

On Mon, Dec 06, 2004 at 03:31:30PM +0200, Manolis Christodoulou wrote:
> Συγχωρήστε με για το άσχετο του μυνήματος αλλά κινδυνεύει η ακοή μου
> από συνεχή και δυνατό θόρυβο ανεμιστήρα που τρέχει στις 4800 RPM.
>
> Μήπως ξέρει κανείς τις φυσιολογικές θερμοκρασίες λειτουργίας ενός
> Intel Prescot 3.4Mhz? Ο δικός μου ξεκινάει με 76C και σε λίγο πιάνει
> τα 80C και ποτέ δεν πεύτει. Το ρεκόρ του είναι 96C αν και η intel
> λέει ότι στα 94 κρασάρει για να μην καεί.
>
> Ετσι πως πάω θα καταντήσω ή στον ΩΡΛ ή στον Ψυχίατρο. Το χειρότερο
> είναι να τους χρειαστώ και τους δύο :-(

  Ερμ, κοίτα, οι 80°C δεν είναι φυσιολογικοί, ούτε καν για τη
θερμάστρα που λέγεται Prescott. Κάτι πάει στραβά. Θα σου πρότεινα να
βγάλεις την ψύκτρα που έχει πάνω, να καθαρίσεις καλά και αυτήν και την
επιφάνεια του επεξεργαστή (με ισοπροπανόλη κατά προτίμηση), και μετά
να την ξαναεγκαταστήσεις, με νέο στρώμα θερμοαγώγιμης πάστας φυσικά
(όσο πιο λεπτό γίνεται κατά τα γνωστά), σιγουρεύοντας ότι τελικά
πατάει καλά. Επίσης, κατά τη διαδικασία αυτή, βεβαιώσου ότι ο
επεξεργαστής σου είναι όντως rated στα 3.4GHz [0], και όχι σε κάτι
παρακάτω.

  Αν τα κάνεις όλα αυτά και δεν υπάρξει αποτέλεσμα, θα σου πρότεινα να
τον πας από εκεί που τον αγόρασες για να στον αλλάξουν. Έχω ακούσει
τέτοιες περιπτώσεις, που γινόταν αυτό επειδή ο επεξεργαστής ήταν
προβληματικός, και σε Intel και σε AMD.

  Α! Φουρφούρι στο πίσω μέρος του κουτιού που να βγάζει τον αέρα έξω
έχεις φαντάζομαι ε; (Παραπανίσιο από αυτό του τροφοδοτικού δηλαδή.)

[0] Και προφανώς όχι 3.4MHz που γράφεις, ακόμα και ο ταπεινός 8088
έτρεχε στα 4.77MHz. ;^)

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."