off topic

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Dec 6 15:54:08 EET 2004

On 2004-12-06 15:31, Manolis Christodoulou <mchris at pel.forthnet.gr> wrote:
> Συγχωρήστε με για το άσχετο του μυνήματος αλλά κινδυνεύει η ακοή μου από
> συνεχή και δυνατό θόρυβο ανεμιστήρα που τρέχει στις 4800 RPM.
>
> Μήπως ξέρει κανείς τις φυσιολογικές θερμοκρασίες λειτουργίας ενός Intel
> Prescot 3.4Mhz? Ο δικός μου ξεκινάει με 76C και σε λίγο πιάνει τα 80C
> και ποτέ δεν πεύτει. Το ρεκόρ του είναι 96C αν και η intel λέει ότι στα
> 94 κρασάρει για να μην καεί.

Πολύ μεγάλη θερμοκρασία μου φαίνεται.  Εμένα αυτή τη στιγμή ο P4 @ 2800
έχει θερμοκρασία:

orion:/home/keramida$ sysctl -a | grep tempera
hw.acpi.thermal.tz0.temperature: 40.0C
orion:/home/keramida$

Και του σκίζω ελαφρώς...  Κάνει ταυτόχρονα:

	1. buildworld το FreeBSD
	2. build την pdflib και το gnuplot
	3. benchmark με το http_load (FreeBSD) vs. thttpd (Solaris 8)

Οι 80C μου φαίνονται τουλάχιστον υπερβολικοί.