debian kernel not found

V13 v13 at priest.com
Sat Dec 4 17:16:44 EET 2004

On Tuesday 30 November 2004 09:04, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
> [...]
> δηλώνοντας root partition κλπ. Πάλι δεν παίζει. Τα ίδια νομίζω γίνονται
> και με το lilo.
> - Άσχετο αλλά ίσως σχετικό. Κάποια dvd rom players αρνούνται πεισματικά να
> παίξουν. Παρουσιάζουν διάφορα τρελά. Να αναγνωρίζουν το DVD στην
> εγκατάσταση και όταν ξεκινάει ττο σύστημα και πας να βάλεις τα πακέτα να
> μην το βρίσκουν  (αλλάζεις χειροκίνητα τα devices και ενημερώνεις fstab),
> άλλα κολλάνε στην εγκατάσταση και άλλα πολλά.
>
> Συμπέρασμα:
> Το Sarge είναι ακόμα testing για να το εγκαταστήσεις on scrach σε pc.

  Exo balei testing se 6-7 egkatastaseis xrisimopoiontas ton neo installer me
egkatastasi apo to diktyo xoris kanena apolytos problima. To mono prob poy
synantisa se mia periptosi einai to oti den ginotan h egkatastasi me ton 2.6
poy'xe mesa, opote ekana me 2.4 kai meta ebala ton 2.6. Ti akribos enoeis me
to 'den paizei' ?

> Παναγιώτης Κρανιδιώτης
<<V13>>