To Knoppix den mou anagnorizei ta modems.

Nikos konpad at auth.gr.spam-someone-else
Mon Aug 30 12:10:22 EEST 2004

Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote in
news:mailman.518.1093856294.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On 2004-08-28 18:47, beatnik <beatnik at mail.gr> wrote:

O idi yparxon kernel den ginetai recompile me ta options-modules pou
thelo logo tou oti apo malakia tis dianomis den exoun egatastathoun ta
sources *.h tou kernel.

An omos katevazo ton kanourgio pyrina v2.6.8.1 kai ton kano tar jxvf
*.bz2 sto /usr/scr tha anaptyxtheit o kainourgio source tree pou thelo
kai meta me make xconfig tha rythmiso ta usb modules pou theorei i
intracom os aparaitita kai meta me:

make dep
make bzImage modules modules_install
cp System.map /boot
vi /etc/lilo.conf
/sbin/lilo -v
reboot

tha paixei an ola pane mia xara.

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.