To Knoppix den mou anagnorizei ta modems.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Aug 29 15:20:21 EEST 2004

On 2004-08-28 18:47, beatnik <beatnik at mail.gr> wrote:
> Loipon to keimeno pou mou edoses den exigei pos na kano auto pou thelo
> kai fysika den mporo na katso na diavaso olo to kernel-howto.

Φυσικά και μπορείς.  Αλλα δε θέλεις.

> Ego leo na katevaso ton kainourgio kernel kai na ton egatastiso.
> Meta xero pos na ton kano compile.

Εγώ άλλα θυμάμαι να γράφεις σε προηγούμενα post του ίδιου thread.  Αν στο
μεταξύ έμαθες να κάνεις compile τον πυρήνα μαγκιά σου, αλλά δικιολογίες του
στυλ "έλα μωρέ, θα κάνω ένα compile τον πυρήνα μου και θα παίξει" ως
απάντηση σε ερωτήσεις όπως "γιατί όταν πάω να κάνω compile τον πυρήνα σε
Knoppix δε γίνεται" ... είναι απλώς βλακείες.

Θυμήσου ότι ρώτησες στην αρχή αυτού του thread γιατί το `make xconfig' δε
σου παίζει σε ένα κατάλογο που προφανώς δεν έχει το source του kernel μέσα.
Θες να πιστέψουμε ότι κάποιος που δεν ξέρει καν αν έχει εγκαταστήσει τον
πηγαίο κώδικα του πυρήνα θα λύσει όλα του τα προβλήματα με κάποιο "μαγικό"
τρόπο κάνοντας recompile τον πυρήνα που δεν έχει εγκαταστήσει;

Χμ...