can't connect to otenet

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Aug 29 16:37:25 EEST 2004

On 2004-08-29 08:14, Filippos Papadopoulos <filip at cs.uoi.gr> wrote:
> Στον επόμενο διάλογο του ΥΑΣΤ φτιάξε έναν νέο παροχέα (άφησε τα όλα στα
> προκαθορισμένα) και δοκίμασε να ενεργοποιήσεις ή να απενεργοποιήσεις το
> "Stupid Mode" για να δείς μήπως βοηθάει αυτό...

Ποτέ δε θα μπορέσω να καταλάβω γιατί ο κόσμος προτιμά να τον αντιμετωπίζει
ένα "GUI πρόγραμμα" σαν ηλίθιο.  Αυτές τις μέρες διαβάζω το "In the
Beginning was the Command Line" του Neal Stephenson[1] και διαπιστώνω ότι
είναι πιο βαθιά ριζωμένη, πιο σοβαρή και διαδεδομένη η τάση αυτή από ότι
πίστευα ως τώρα.

Χτες το βράδυ έγραψα ένα μικρό οδηγό που είναι ουσιαστικά βγαλμένος από το
mini HOWTO για να δοκιμάσει να συνδεθεί ο Alaios με το pppd.  Επειδή αυτό
που του έγραψα χρησιμοποιεί μόνο ρυθμίσεις του pppd/chat, τα οποία υπάρχουν
παντού, αν κάτσει κι ασχοληθεί μ' αυτό θα μπορεί να ρυθμίσει και το SuSE
και κάποιο Redhat/Fedora και Slackware και Debian και Knoppix και Gentoo
και, τέλος πάντων, ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ distribution πέσει στα χέρια του.

Εσύ απαντάς στο δικό μου email λέγοντας ότι δεν αξίζει αυτό αλλά είναι
καλύτερα να προσπαθήσει να κάνει "κάτι", που το περιγράφεις "σχεδόν καλά",
με ένα πρόγραμμα που "ίσως παίζει σε stupid mode, ίσως κι όχι όμως".

Κι είναι καλύτερη μια ασαφής-ελλειπής λύση που βασίζεται στο YAST2, επειδή
το YAST2 έχει κουμπάκια και χρωματάκια, από μια λύση που περιγράφει
βήμα-βήμα με ακρίβεια τι αλλαγές θα κάνεις και σε ποιο αρχείο για να
συνδεθείς με οποιονδήποτε provider θες.

Ωραία... Υπέροχα!

Αυτό το μήνυμα μπορεί να φανεί δηκτικό, ίσως ακόμη και προσβλητικό.
Μάλλον θα πρέπει να το ρισκάρω.  Μ' αρέσει ο ρόλος του δικηγόρου του
διαβόλου και πιστεύω πως το ρίσκο αξίζει αν όντως διαβάσει κάποιος τι γράφω
και αναλογιστεί αν όντως αξίζει να θυσιάσει την ευελιξία, τη δύναμη την
ίδια του UNIX, για να χρησιμοποιήσει το YAST ή το κάθε YAST επειδή του
αρέσει πιο πολύ να πατάει κουμπάκια από το να "πειράζει αρχεία ρυθμίσεων".